Celebrity endorsement – poparcie celebrytów w komunikacji politycznej i nie tylko

17 Czer

Właśnie wyszedł nowy e-politikon poświęcony powiązaniom między polityką a popkulturą. Jest w nim również mój artykuł o celebrity endorsement, czyli poparciu celebryckim. Najkrócej mówiąc chodzi o udział celebrytów w reklamie i promocji produktów. Ja koncentruję się głównie na produkcie politycznym ale prawidłowości i modele są wspólne sferze politycznej i komercyjnej. Temat endorsementu celebryckiego jest o tyle istotny, że łączy się w nim ekonomiczne, perswazyjne i polityczne znaczenie sławy. Przy okazji natrafiłem na ciekawy koncept transferu znaczenia Granta McCrackena.
Całość tutaj:

Bonus w postaci spotu Mike’a Huckabee z Chuckiem Norrisem:

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: