Celebryci polityczni w serwisach plotkarskich

17 Wrz

Właśnie ukazał się mój artykuł w Srodkowoeuropejskich Studiach Politycznych. Gdybym nie zajrzał na Google Scholar to nawet nie wiedziałbym, że już jest.  Ogólnie to dalszy ciąg prób dojścia do istoty celebryctwa politycznego i ugruntowania teorii celebrytyzacji politycznej w empirii. W pierwszej części trochę filozofuję na temat pojęć celebryty (a właściwie celebrity) i trajektorii. Potem opisuję obrazy Donalda Tuska, Jarosława Kaczyńskiego, Kasi Tusk i Marty Kaczyńskiej na Plotku i Pudelku. Na końcu próbuję sformułować ogólne wnioski na temat serwisu plotkarskiego jako medium politycznej celebrytyzacji.

Artykuł jest efektem referatu z konferencji „Tabloidyzacja dyskursu publicznego w Polsce”. (Poznań 18.05.2012):

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: