prezentacje

Twitter w walce informacyjnej – oficjalne anglojęzyczne mikroblogi Izraelskich Sił Obronnych i Rady Bezpieczeństwa Narodowego i Obrony Ukrainy w apogeum konfliktów 2014 roku„. III Kongres Politologii. 22-24.09.2015. Kraków.

„Kampania prezydencka 2015 roku w internetowych serwisach plotkarskich” III Kongres Politologii, Kraków, 22-24.09.2015.

„Celebrity and politics – the case of political advertising in Poland ”. International Communication Association p.t. „Expanding Communication:O ld Boundaries and New Frontiers”, Łódź, 9-11.04.2015. 

„Cyfryzacja badań – oprogramowanie do wspomaganej komputerowo analizy danych jakościowych”. V Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców. Uniwersytet Warszawski, Warszawa, 21.11.2014.

„Film kampanijny (convention campaign film) – reklama polityczna w przebraniu dokumentu na przykładzie filmów prezentujących Jarosława Kaczyńskiego, Baracka Obamę i Mitta Romney’a”. Konferencja „„MARKETING POLITYCZNY W SZTYWNYM GORSECIE MEDIÓW”. UJK, Kielce, 20-21.03.2014.

„Historia w telewizyjnej reklamie politycznej – kampanie do Parlamentu Europejskiego 2004 i 2009”. III Ogólnopolska Konferencja „Manipulacja w mediach”, 13.03.2014, UKSW, Warszawa.

„Metateoretyczne i metodologiczne problemy badania zjawisk społeczno–medialnych na przykładzie celebrytyzacji politycznej”. IV Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców. Warszawa 21-22.11.2013.

„Retoryka wizualna w nowych mediach. Profile kandydatów na prezydenta w serwisie społecznościowym Facebook”. Konferencja „Retoryka wizualna”, Polskie Towarzystwo Retoryczne, SGGW, Warszawa 21-22.11.2013.

„Media, gatunki, ramy celebrytyzacji politycznej”. III Kongres PTKS, Kraków 26-28.09.201

„Teoria i praktyka ramowania – medialne obrazy zabójstwa Marka Rosiaka”. Konferencja „Manipulacja w mediach”, UKSW, Warszawa 07.03.2013

„Facebook w amerykańskiej kampanii prezydenckiej”. Konferencja „Wyzwania nowych mediów”, UKSW, Warszawa, 06-07.12.2012

„Mechanizmy celebrytyzacji politycznej w prasie kolorowej”. II Kongres Politologii w Poznaniu. 21.09.2012

„Celebryci polityczni. Teoria i praktyka”. Konferencja „Tabloidyzacja dyskursu publicznego w Polsce”. Poznań 18.05.2012.

„Czarownictwo polityczne. Manipulacja wizualna w telewizyjnej reklamie politycznej”. Konferencja „Przestrzenie manipulacji”. Wrocław, 16.10.2010.

„Narracja w reklamie politycznej”. Konferencja „Kultura popularna – części i całości. Narracje w kulturze popularnej”. UW, Warszawa, 8-10.10.2010.

„Ramowanie (framing) jako teoria i praktyka manipulacji politycznej”. Konferencja „Marketing polityczny. Sondaż i manipulacja”. Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa, 27.09.2010.

„Kampania 2.0? Internet w kampanii wyborczej Baracka Obamy” . Konferencja, „Nowe Media”. UMK, Toruń, 24.04.2010.

„Zastosowanie koncepcji ramy Ervinga Goffmana w analizie telewizyjnej reklamy politycznej – socjologia a interdyscyplinarne badania komunikacji perswazyjnej”. Konferencja „Polska, młoda socjologia. Idee i koncepcje”. UW, Warszawa, 25-26.03.2010.

„My, oni i wirtualne światy telewizyjnej reklamy politycznej. Konferencja „Retoryka i polityka”. UW, Warszawa, 11.2009.

„Celebrity czy przywódca? Strategie kreowania wizerunku polityków w reklamie politycznej”. Konferencja „Wodzowie, uwodziciele,  liderzy.  Współczesne koncepcje przywództwa”. Collegium Civitas, Warszawa, 26-28.05.2006.

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: