publikacje

Książki

Olczyk, T. (2009). Politrozrywka i popperswazja: reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku. Popkultura i Media. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.

Artykuły i rozdziały

Olczyk, T.,  Wasilewski, J. (2016). From rockstar to political star – curious case of Paweł Kukiz persona powerPersona Studies Journal2(2), 57–70. doi:10.21153/ps2016vol2no2art612

Olczyk, T. (2016). Celebrytyzacja telewizyjnych audycji wyborczych w kampanii prezydenckiej i parlamentarnej 2015 roku. In P. Borowiec, M. Kułakowska,  P. Ścigaj (red.), Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku (ss. 393–404). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Olczyk, T. (2015). Poparcie celebryckie w audycjach wyborczych z kampanii prezydenckich z lat 2005-2015Zeszyty Naukowe, (2), 105–123.

Olczyk, T. (2015), Facebook w kampanii prezydenckiej 2015 roku – analiza zawartości profili Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego, e-politikon, (16/2015), s. 57-85.

Olczyk, T. (2014), Ofiary wojny informacyjnej, Res Publica Nowa (4/2014), s. 6-9.

Olczyk, T. (2014), Social websites in electoral campaigns – Facebook profiles of Bronisław Komorowski, Barack Obama and Mitt Romney, Media Studies, (4-2014

Olczyk, T. (2014), Serwis społecznościowy jako narzędzie kampanii wyborczej – profile Bronisława Komorowskiego, Baracka Obamy i Mitta Romney’a na Facebooku, Studia Medioznawcze (4/2014), s. 87-100.

Olczyk, T. (2014) Celebrytyzacja polityki w opiniach wyborców, Preferencje polityczne, (8/2014), 161-170

Olczyk, T. (2013), Wybrane problemy teoretyczno-metodologiczne analizy ramowej w badaniu przekazów perswazyjnych, (w:) B. Fatyga (red.) Praktyki badawcze, Instytut Stosowanych Nauk Społecznych, Warszawa 2013.

Olczyk, T. (2013) Celebrytyzacja polityki –– politycy i ich rodziny w „„Twoim Stylu”” i „„Vivie”, Media, Kultura, Komunikacja Społeczna, (9/2013), 23-37”

Olczyk, T. (2013) Teoria i praktyka celebrytyzacji politycznej. Celebryci polityczni w internetowych serwisach plotkarskich, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, (1/2013), 71-90.

Olczyk, T. (2013). Poparcie celebryckie (celebrity endorsement) w komunikacji politycznej – polskie doświadczenia na amerykańskiej licencji. e-politikon, (5/2013), 27-67.

Olczyk, T. (2011). My, Oni i wirtualne światy telewizyjnej reklamy politycznej. Forum Artis Rhetoricae, (3/2011), 99–117.

Olczyk, T. (2010). Ramy i ramowanie w debatach przedwyborczych. Szkic z socjologii form perswazyjnych. Societas/Communitas, 2 (10), 213.

Olczyk, T. (2010). Kampania 2.0? Internet w kampanii Baracka Obamy a nowe zjawiska w komunikacji politycznej. In M. Jeziński, A. Seklecka, & W. Peszyński (red.), Polityczne aspekty nowych mediów, Oblicza Mediów (ss. 9–22). Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

Olczyk, T. Komunikacja. (w:) Kugiel, M. (red.). (2010). Zarządzanie. Warszawa:  Wyższa Szkoła Promocji.

Olczyk, T. (2008). Przywódca czy celebrity? Strategie kreowania wizerunku w reklamie politycznej. (w:) B. Szklarski (red.), Gra w przywództwo – jak zdobyć i utrzymać władzę: praca zbiorowa. Collegium Civitas Press; Centrum Kreowania Liderów.

Analizy, prognozy, raporty

Olczyk, T. (2011). Widmo postpolityzmu. (w:) A. Grzegorczyk i in. Platforma Obywatelska. Diagnoza. Warszawa: Wyższa Szkoła Promocji.

Kubiak K. i in. (2010). Kto wygra wybory? Scenariusze prezydenckie. Warszawa: Wyższa Szkoła Promocji.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: